889 millióért oraveczi bölcseletekkel reklámozza az uniós fejlesztéseket a kormány

Ma a Metropol lapozgatása közben szinte kiverte a szemem a kormány uniós fejlesztéseket propagáló hirdetése. Először a

HŐSÖK

szótól izzadtam le, mert eszembe jutott az azonos nevű rap-formáció, aztán meg Gismo blogger kezdeményezésére, a Debreceni Hősökre gondoltam, legvégül (a szöveg végigolvasása, és a mély üzenet feldolgozása után) pedig már Oravecz Nóra járt a fejemben. Mivel a kormány hirdetése így megbolygatta a reggelemet, gondoltam megnézem, mennyibe kerültek az Instagram-bölcsességek. Hamar rá is akadtam az Átlátszó közel egyhetes cikkére, amiből kiderült, hogy kicsivel több, mint 889 millió forintot költött az állam a Széchenyi 2020 program népszerűsítésére.

Még jó, hogy Mayfair filterre nem írtak ki közbeszerzési tendert, mert akkor lehet egymilliárd fölé csúszott volna a büdzsé. Nem lennék most instaügyi miniszter.

Read previous post:
A Kölcseyben olyan tripet kapsz, hogy beszarsz

A DKV szerint van egy sikeresen működő menetrend-alkalmazásuk, a baj csak az, hogy ez nem igaz

Close