Egyszerűen csak kikerülik a megállót a debreceni buszsofőrök

Pontos közlekedés, kiszámítható szolgáltatás – hirdeti a DKV alaposan megkérdőjelezhető szlogenje. Naponta valószínűleg tucatnyi ember szentségel, amint meglátja ezeket a szavakat a debreceni buszokon, akkor meg főleg, amikor a sofőr a dugóban úgy dönt, hogy nem vár még plusz tíz másodpercet, hogy be tudjon állni a megállóba, hanem inkább a belső sávban tovább hajt. Kit érdekelnek a várakozó emberek, biztos csak nézelődnek a járdán?!

Miért jutottam el idáig, hogy erről az egészről cikket írjak? Kurva egyszerű! Már velem is másodszor történik ez meg. Több ismerősömtől is hallottam, de nyilván az embert akkor idegesíti fel a legjobban, ha saját bőrén is tapasztalja, hogy mekkora suttyó sofőröket alkalmaz a DKV. Olyanokat, akik az Erzsébet utcai dugóban egyszerűen úgy gondolják, hogy minek állnának be a MÁV-rendelő elnevezésű buszmegállóba, ha a belső sávban már megindult a forgalom, és simán mehetnek tovább.

A képen látható trolibusz a dugó ellenére rendesen beállt a buszmegállóba (Fotó: 4024)
A képen látható trolibusz a dugó ellenére megállt a buszmegállóban – ez lenne a természetes (Fotó: 4024)

Írtunk már róla, hogy mennyire gáz, ami ezen az útszakaszon folyik (a Nyugati kiskörutat vezetik bele), el is ütöttek nem olyan régen a másik oldalon egy lányt, igaz, azóta már nincs lehetőségük átszaladgálni az embereknek az úttesten, mert mindent felbontottak, gyalog nem lehet sehol közlekedni.

Szóval szarok a viszonyok, de ennek nem kéne befolyásolnia azt, hogy elvégzi-e a feladatát egy buszsofőr. Ha a saját kocsiddal trükközgetsz a dugóban, az a te dolgod, de ha a menetrend szerinti buszon a munkaidődben egyszerűen ott hagysz utasokat a megállóban, mert a megálló sávjában áll még előtted két helyközi járat, és te türelmetlen vagy, akkor az kibaszottul nem okés.

A helyszínen is így gondoltam, szóval oda is léptem a táblához, és kirúgtam a helyéről felhívtam az ott olvasható telefonszámot. Miután elmondtam a problémámat, tovább kapcsoltak egy illetékeshez, aki meghallgathatta ugyanazt, amit a kollégájának előadtam egy perccel korábban, majd elmondta, hogy egy bizonyos e-mail címen tudok bejelentést tenni. Ehelyett azonban inkább a 4024 felületét választottam, biztos vagyok benne, hogy ez hamarabb eljut az “illetékesekhez”: itt az írásbeli panasz, kedves DKV!

(A cikkben a Segner térről 2015. augusztus 31-én, 13:34-kor induló 5-ös troliról volt szó, az azonosítóját nem láttam, mert nem volt kedvem utána futni az incidens után. A képeken látható trolibusz vezetője egy órával később, a fotók készítése idején a feladatának megfelelően megállt a MÁV-rendelő buszmegállóban.)

Read previous post:
Mókusmajom született a Nyíregyházi Állatparkban

Egy 17 és egy 16 éves kölyök csak augusztusban négy embert rabolt ki Debrecenben

Close